شما یک هدیه به بیننده می دهید و احتمالاً هیچگاه متوجه نشوید آن هدیه کوچک پیمان است چه نقشی داشته باشد. ممکن است این هدیه در کانونی ترین نقطه ی جمع ها پیمان گیرد و برای سوداگری شما ارزش به به باشد. یا اینکه بیننده حین برونرفت از نمایشگاه آن هدیه را فراموش کند، این را خویش شما انتخاب می کنید. به چه کسی، چه هدیه ای بدهید و به چه نحوی این پیشه را اتمام دهید.


روز به روز به نمایشگاه تلکام امسال کم و بیش تر می شویم. ۱۱ الی ۱۴ مهرماه سال جاری بر پایه روال هر سنه مجددا صنایع مخابرات و اطلاعات در نمایشگاهی یکتا هم می‌آیند لغایت بتوانند محصولات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دهند.


هر ساله در افتتاحیه یا اختتامیه و یا حتی در روزهای نمایشگاه مراسم حقیر و بزرگواری هم برگزار می شوند و هدایای تبلیغاتی هم به مخاطبان و افراد حاضر داده می شود. معمولا هدایای نمایشگاهی ثابتی نظیر فلش مموری، گجت‌ های دیجیتال و… در نظر گرفته می شوند.


هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه تلکام چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

اپراتورها محصولات خودشان را هدیه می دهند و صنایع اینترنتی در پایان بسته‌های اینترنتی خویش را در گزین کردن کاربران پیمان می دهند. این هدیه ها چه بسا در گونه خودشان ارزش‌ احسنت باشند، اما اثرگذاری به نسبت اقلیت دارند. هدیه تبلیغاتی  نسبت به اثرگذاری آن ارزش گذاری می شود و اگر قصد دارید برای کسب و کارتان هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه تلکام سال جاری در عقیده بگیرید موارد پایین می توانند مفید باشند.


چرا باید صنایع برای نمایشگاه، هدایایی در نظر بگیرند؟

بازار تجارت با تبلیغات به شیوه عجیبی تنیده شده اند. شما تا زمانی که روی مخاطب تاثیر احساسی یا بخردانه نگذارید کالا و خدمات شما هم بدون کارکرد و فروش باقی می ماند. اثرگذاری از طریق تبلیغات بر بیننده جزء هزینه های مقاوم صاحبان کالا و خدمات است.


داستان از این پیمان است که شما هر چقدر با بلندگو و طبل در میدان اصلی شهر عدل بزنید و محصولات خویش را بفروشید به اندازه‌ی یک هدیه کوچک نمی توانید حس خوب برپایی کنید. حال اگر این هدیه کارکرد ارزش احسنت داشته باشد و همیشه در دیدن عموم باشد و بتواند هم با تبلیغات کلامی و هم بصری مخاطبان تازه‌ای را جذب کند به این معناست که شما در گویه ی تبلیغات نسبتا موفق بوده اید.


این مقاله را حتما بخوانید: کارایی بی نظیر هدایای تبلیغاتی بر کمپین های بازاریابی


هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی


تاثیر هدیه تبلیغاتی بر بیننده چگونه است؟

عموما در بحث هدایای تبلیغاتی چند نکته دارای اهمیت می باشد. نخست اینکه آیا هدیه ای که داده می شود متناسب با شغل و خدمات شما می باشد؟ دوم اینکه آیا این هدیه می تواند مخاطبان بیرونی را تحت تاثیر بگذارد الی از خدمات شما کاربرد کنند؟ و سوم هم اینکه این هدیه پیام حقیقت به بیننده می رساند؟


از لحاظ تطابق خدمات و هدیه ی تبلیغاتی با یک نمونه می تاب قضیه را شرح داد. به طور مثال شما صاحب یک خدمات اینترنتی همانند یک پیام رسان هستید آیا مثلا هدیه دادن یک ماگ یا خودکار یا فلش مموری تبلیغاتی مناسب با تکاپو شماست؟ چه چیزی می توانید ارائه کنید که هم نمایانگر منش کاری شما باشد و هم طرف مقابل را شاد کند.


در باره جذب مخاطب بیرونی می توان به کار یک کمپانی کره‌ای فروش گجت اشاره کرد که در یک نمایشگاه دیجیتال اتمام داد، در این نمایشگاه این شرکت گجت‌های هدیه کوچک خویش را در بسته های سبک نسبتا کبیر عروسکی شکل به مخاطبان می داد که مجبور بودند این بسته ها را با خود حمل کنند. این شغل هم جنبه ی فان و سرگرمی بالایی ایجاد کرده بود و هم تاثیری که داشت به چهره تبسم بر لب های مخاطب می نشست.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

George پایگاه اطلاع رسانی بک لینک و رپورتاژآگهی محمد موسوی عقیقی مبانی هندسه بافت میبد سلام سوالات آزمون شلوار دوزی {کاملترین مجموعه} های هتل